Kis játékosnapló - Január

Elég erősre sikerült a hónap. Először is, a DS és 3DS mellé vettem egy PS Vitát, hogy legyen némi összehasonlítási alapom. Januári akcióban be is vásároltam pár játékot rá. Ebből a Bastion volt, amit először kipörgettem. Írok majd róla egy hosszabbat is később. 

ss_b7d87f1fd711231166ea7dcfe6aa56717c48d335_1920x1080.jpg

Második, amin vitán nekiálltam, az a  Grim Fandango volt. Csak az elmúlt pár hónapban kezdtek el érdekelni ezek a klasszikus logikai kalandjátékok. Azt kell mondanom, be is tört a bicskám egyelőre. Elég sokszor fel kellett lapozgatnom a végigjátszást. Nem véletlen, hogy a régi játékok mások, ezekben még tényleg gondolkodni kellett, és nem adták olyan egyszerűen a megoldásokat, mint ma. Pont ez volt a bajom a cod:aw-vel is. hogy mész egy csőben gyaksz és kész, full agyatlan. 

unnamed.jpg

Aztán Xboxon nekilltam két régi elmaradásomnak is. Az egyik a Fallout Nuka World kiegészítő, amit kipörgettem teljesen. Ismét rájöttem, miért imádom ezt a világot annyira, és miért a Falloutok a kedvenc játékaim, habár mint játék magukban nem feltétlenüla legjobbak, de a történet fekete humora mindent visz számomra. 

screenshot_2.png

A South Parkról már írtam, hogy nem volt egy hűdenagy eresztés. 

screenshot_6.png

Közben nyomom a másik elmaradásom, az Assasins Creed Black Flaget. Tipikus Ubisoft játék, gyönyörű, meg minden, hihetetlen sok dolgot lehet benne cisnálni, igazi iparos munka, de valhogy hiányzik a lelke, pedig minden pillanata amúgy iszonyatosan szórakoztató. 

screenshot_9.png

És végére jön, amit nem tudok egyszerűeb abbahagyni, annyira jó, a Rayman Legends. Nagyon beszippantott. 

screenshot_7_1.png

Tervek februárra:

Vita: Broken Age, valami fenomenális hangulat és rajzok. Resident Evil 1 - be kell pótolni!
3DS: Ha lesz idegrendszerem, folytatom a zeldát
Xbox: Rayman Legends teljes kivitele. AC Black Flag, Forza Horizon 1