Gone home

gone_home.png

Én szeretem a kísérleti játékokat, kedvencem a Life is Strange, odavoltam a Firewatch-ért, meg a telltale gamesekes is pörgetem, DE. Ez egy kibaszott szarul lemodellezett, sokhelyen nem arányos, még ebbe a kicsi pályába is belekerült bugos, kurva ronda, kibaszott buta szabadulószoba, egy üres lakás, ahol ha az egyik emeleti szobában a kisasztalon megtalálod a papírt, onnantól kezdve 5 perc végigszaladni rajta, közben pedig olyan semmitmondó dolgokat tudhatsz meg mint hogy a szülőknek a baja van a tesód meg leszbikus. Juujjj, Nagykaland. Életem legelvesztegetettebb 1 órája ez a játék. Soha ne próbáljátok ki. Az a baj vele, hogy egy olyan család életébe nyerhetünk bepillantást, amelyik akármelyikünk random családja is lehetne, csak az a baj, hogy ez tényleg senkit sem érdekel. És lehetne róla komolyan írni oldalakat, ahogyan azt nagyon sok helyen tették, de felesleges. Ez nem játék, ez pont annyira unalmas, mint a valódi élet, ahol para van a családoddal. 

tumblr_inline_oz05sodjmu1upktnf_540.png

Grafika: 2/10
Történet: 1/10
Játékélmény: 2/10

Összesen: 1/10

Senkinek sem ajánlott